Er zitten geen producten in uw winkelwagen.
Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor u te vinden.
1. Online (via internet): Geef uw klacht online aan ons door via het formulier hieronder (24x7).
2. Per e-mail:klantenservice@secupost.nl
* Deze velden dienen ingevuld te worden alvorens de klacht te versturen.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met ons antwoord op uw klacht. Indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft u 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doet u door ons per brief te laten weten dat u het er niet mee eens bent en dat u een andere oplossing wilt.
In uw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:
U kunt uw brief sturen naar:Secuproducts B.V.t.a.v. het Hoofd KlantenserviceLuzernestraat 292153 GM Nieuw-VennepHet hoofd van de Klantenservice bevestigt de ontvangst van uw brief en geeft aan wanneer u een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele weten, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.
"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."